Trööök måndag!

Nu är sportlovet slut. Visst är det kul att träffa alla igen, men sammtidigt väldigt sorgligt! Är inte måndagarna de tråkigaste av alla dagar i veckan?! :C För mig är det de. Såhär såg min dag ut:

Trööööööööök franska. Otroligt segt. Blö.

Engelska med uppsattsskrivning. Skitsvårt! :/

1 ½h kemi med BB. Ovanligt långtråkigt :P

Matte. Måste jag säga något mer??

Gympa, som egentligen är hyfsat kul egentligen, men jag tror att jag har bestämt mig för att alla lektioner ska vara tråkiga idag så: TRÅK.

Sen åkte jag till tappström och hade sång. Dansen var inställd idag... SADFACE! D:

Nej hörrni, såhär kan vi inte ha det! Resten av dagen ska jag ha SKITROLIGT. Jag börjar...NU! :D

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0