PP står för...

Tjo breees vad händer idag då? Själv har man precis ätit middag. Men åååh så intressant, jag dööör! ^^ Nej men nu kör vi en lek tycker jag. Kom på den precis i detta ögonblicket! Den heter Goda och Dåliga nyheter. Here we goo!

God nyhet: Vi har börjat med en ny låt på sångfördjupningen! :D Vi ska sjunga en låt med fergie, den heter "big girls dont cry" :)
Dålig nyhet: Våran sånglärare var på allmänt dåligt humör och tyckte att låten sög.

God nyhet: Jag har övat till engelskaläxan som var till idag!
Dålig nyhet: Våran engelskalärare hade glömt bort att vi hade den så jag pluggade i onödan.

God nyhet: Ringde/mailade 6 praoplatser igår :O
Dålig nyhet: Ingen av dem har hört av sig.

Men hörrni, om vi bortser från de dåliga nyheterna så var ju min dag jättelyckad! :D Såhär:

God nyhet: Vi har börjat med en ny låt på sångfördjupningen! :D Vi ska sjunga en låt med fergie, den heter "big girls dont cry" :)
Dålig nyhet: Våran sånglärare var på allmänt dåligt humör och tyckte att låten sög.

God nyhet: Jag har övat till engelskaläxan som var till idag!
Dålig nyhet: Våran engelskalärare hade glömt bort att vi hade den så jag pluggade i onödan.

God nyhet: Ringde/mailade 6 praoplatser igår :O
Dålig nyhet: Ingen av dem har hört av sig.

Sådär ja det ser ju riktigt bra ut. May the positive power be whit you!
puss
(om ni inte har fattat det än så står PP för Positive Power XD)

Kommentarer
Postat av: Ellen :D !

Skitbra jue! Pösitivt ska de va!

2011-03-26 @ 11:47:52
Postat av: Elina

Lollo du är awesome!!

2011-04-02 @ 11:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0