Detta fält måste fyllas i

Lite allmän fakta:

#Glass e gott
#Lovisa har möckemöcke läxor
#Lovisa orkar inte göra läxor
#Lovisa äter glass
#Glass e gott

Jassåjamenjaha! Det var väll en trevlig överaskning! Här går jag in på infomentor i godan ro, och: SUPRISE SUPRISE! Läxor! nämen ååå fan, de är väl najs! Fast det spelar faktiskt ingen roll eftersom jag är ledig ikväll, imorgon kväll samt freda kväll å kan göra läxor då. Fast vem vill väll göra läxor en freda kväll?

Har föresten ringt praoplatser igen, men det går jättedåligt! jag vill absolut inte praoa på typ konsum eller så D: Så jag använder morgon dagen till att ringa prao.

Men oj Lovisa! Om du ska ringa praoplatser imorgon och om du inte vill göra läxor på fredag, då måste du ju göra läxor ikväll!
Nämen tack för att du påminner mig! Nu har jag ju massvis av träävliga läxor att se fram emot! Grattis!

Hehe :)
Ciaoooo!

Kommentarer
Postat av: Ellen :D !



* Kroppkakor är underliga

* Ellen kom på att hon måste göra spanska

* Ellen vill helst av allt gå och sova (eller nej, det går ju inte, bara SOVA

* Ellen äter kroppkakor

* Kroppkakor är gott (indränkta med lingonsylt..)

2011-03-23 @ 20:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0