Hemma igen<33

Kom just hem efter dansen. Det var jätteroligt fast jobbigt idag, för vi gjorde klart hela dansen till Born this way (lady gaga). Är helt slut! Men nu kommer jag att sova gott iallafall ;)

Är lite stressad inför Kemiprovet på onsdag, så jag har pluggat en hel massa idag. Har gått igenom organisk kemi +syror och estrar så det är nog ganska lungt. Borde inte stressa upp mig, det är ju bara ett prov. Ett stort kemi prov som har till stor del att göra med mitt betyg i kemi ochjagkommergåunderjävlaskit. Heeeelt lungt...

Har sett en film på franskan som faktiskt var ganska bra! Den heter Amelie Montmartre. Amelie spelas av en väldigt känd skådespelerska som heter Audrey Tautou. hon är med i måbga franska filmer, tex Davinshi koden. Visst är hon söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0