Skola imorgon

Imorgon börjar skolan igen. Tråk! Men det kan ju inte vara lov föralltid. Även om man önskar det... Idag har jag mest slöat. Jag gick upp halv tolv och sen har jag mest gått runt och såsat hela dan. Jag har nyligen målat fransk manikyr och snart ska jag gå och ducha. Jag plannerar att lägga mig tidigt ikväll så att jag kommer upp imorgon. Men jag vet inte om jag gör det iallafall.

Hittade den här gammla bilden. Gud va liten han var då! Sötnosen<33


Föresten, jag tror mamma har beställt Satio till mig ^^ Jag sa att jag ville ha en röd. Tycker den är finast.

//lo <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va kul!!

Om du går in på facebook.com så står det där hur man blir medlem:)

Puss å kram

2010-01-10 @ 19:43:34
URL: http://pussarakramar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul:D ::)!hehe!

2010-01-11 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0