Onsdag

Hej!
Idag var jag hos frissan! Jag klippte uppklippt i ettapper. Det känns jätte konstigt, för jag har aldrig haft så kort hår förut. Och när jag har toffs blir det bara en decimeter. Här kommer lite före och efter bilder!

FÖRE


EFTER


Nå vad tycks? Tog bilderna med mammas kamera.
Den där mobilen som jag önskade mig visade sig kosta jätte mkt mer (200 kr/mån i 2 år + abonemang och mobil) så jag kan inte få den. Idag var jag och mamma på OnOff och kollade på mobiler. Jag hittade en mobil som jag tyckte var fin. Satio visade sig ändå vara jätte stor och inte alls lika fin som på alla bilder.



Vilken tyckerni är snyggast, svart eller silver?
(silver var snyggare i verkligheten än på bilden)

//lo<33


Kommentarer
Postat av: Ellen:)

Du blev jättefin i håret :)<3 Jag tycker svart!! men om silver var snyggare i verkligen så kanske den.

2010-01-14 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0