Hälsingland=dålig uppdatering

Hej! Förlåt för min dåliga uppdatering den senaste veckan, jag har varit uppe i hälsinglan och där har jag ingen tillgång till dator. Men nu är jag hemma iaf:) Just nu är jag hos Ellen!!! :) Vi kollar på TV, nyheter! Det handlar om ryssar på junibacken :P..hmm..jätteintressant! Vi har just bakat och ätit pizza. Mums! Med pakrika! Och imorgon kanske vi ska åka till simmhallen :)

Hur har ni haft det kring jul/nyår? Har ni varit borta eller bara hemma med familjen? Komentera!!

Nu frågar jag igen, vilken färg på sony ericsson satio?? :)  svart, silver eller vinröd(bordeaux)??




För nu är jag ganska säker på att mamma och pappa går med på den:D

Men nu ska jag snart gå. Vi ses snart!//lo<3

Kommentarer
Postat av: Ellen:)

jag har varit hemma!! hehe...:) Röööööööööööööööööööd!

2010-01-08 @ 19:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0