Dagens outfit

Nu har vattnet kommit tillbaka! Det är jätteskönt, vi har varit utan vatten hela dan. Jag har verkligen urtrist idag, det är därför jag bloggar så himmla mycket. Vad blir det, 4 inlägg på en dag? Hitills. Det är nog rekord. Nejmen jag har inte haft nått å göra på hela dan. Och jag orkar inte plugga!

Ok, dagens outfit

Top
Vitt underlinne
Rosa randig skorta

Byxor
Mörka jeans

Hår
Utsläppt, vågit för att jag sov med det uppsatt

Make-up
mascara
rouge
(jag är värkligen utråkad, brukar inte aanvända det på helger när man bara går hemma. Men som sagt...)

Jag kan ju tyvärr inte lägga upp nån bild...

//lo<3


Kommentarer
Postat av: sandra ♥

Hejsan :)

vad gör du ikväll ?

2010-01-09 @ 20:02:02
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0