Jag har...

(*) snott den här listan
( ) varit i knytnävsslagsmål
(*) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad 
( ) skolkat
( ) varit i USA 
(*) ätit sushi
( ) crowdsurfat under en konsert
(*) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(*) gjort en snöängel
(*) byggt ett sandslott
(*) hoppat i en vattenpöl
(*) hoppat i en lövhög
(*) åkt släde
( ) fuskat när jag spelat spel 
(*) somnat i skolan/på jobbet.
( ) använt ett falskt ID
(*) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(*) rört en orm
(*) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(*) känt mig som en utstött
(*) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(*) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(*) varit vilse 
( ) varit på andra sidan landet
(*) känt som om jag håller på att dö
(*) gråtit mig själv till sömns  
(*) lekt tjuv och polis
(*) sjungit karaoke
( ) betalat för mat med bara mynt
(*) busringt
(*) fångat en snöflinga på tungan
(*) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
(*) blåst bubblor
( ) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(*) åkt rullskridskor
(*) fått en önskan uppfylld
( ) hoppat från en bro 
(*) ätit djurmat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne 
(*) kysst en spegel
(*) sjungit i duschen
( ) drömt att jag gift mig med någon
(*) limmat fast min hand i något.
( ) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
(*) varit en cheerleader
(*) suttit på ett tak
(*) skrikit så att jag inte fått luft
(*) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka.
(*) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(*) klättrat i träd
(*) haft en träkoja
( ) låtsats vara en kyckling
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på 
( ) brutit ett ben i kroppen
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(*) fångat en fjäril
(*) skrattat så mycket att jag grät
(*) gråtit så mycket att jag skrattade
(*) fuskat på ett prov -men jag sa det sen. Hur dum får man bli??
( ) haft en Britney Spears-skiva
(*) glömt någons namn
(*) rymt hemifrån
(*) flugit
(*) älskar eller saknar någon just nu
( ) sovit under stjärnorna
(*) blivit kittlad -många gånger...

//lo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0