torstag 3/12

Hejsan!

Idag har jag varit hemma hos lisa. Det var kul<3 Vi målade naglarna (mina är röda med svarta prickar) och jag hjälpte lisa med fysik läxan. Men nu är jag hemma igen.

Imorgon är det fredag! Äntligen! Min skolvecka går ut på att längta till freda. Imorgon slutar jag 12.10, så det är väldigt skönt.

Mamma hade köpt ett par skor till mig, men de var för små så vi ska byta dem på lördag, för då ska vi in till stan. Annars var skorna väldigt fina, så jag ska ha dem på måndag.


Det är de be... hur stavas det?? Beiha. Nej! Hjärnsläpp. provar igen. becha. Men guud varför kommer jag inte ihåg vad det heter. Jaja, ni fattar vad jag menar. De som inte är svarta!! De till vänster.

Men nu måste jag gå, vi ses!//lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0