Söndag!

Hejsan!

Idag har jag varit med ellen hela dan och vi spelade in massor med videor ute i snön och gjorde en film. Det var jätte kul! :D Vi funderar på att lägga ut den på youtube, men den är inte klar än.
Just nu gör jag inte så mkt, sitter och lyssnar på musik. Men nu är det snart bara 3 dagar kvar tills julafton! Jag måste hitta på nått till pappa...

Här är lite bilder från den senaste månaden, eftersom mitt minnes kort inte har funkat.



Mina nya skor! Redan smutsiga...



Visst är det fint? Det är bilden jag pratade om. Förut var det bara frost, nu är det jätte mkt snö!



På väg till lisa :)



Jag i pepparkaks form! Tack cissi!



Jag har fått nya hår grejer! Platt tång, lock tång och så. De funkade jätte bra, ni kanske kan få se resultat imorgon!



Det är tack vare den här manicken som jag kan ladda över mina bilder till datorn så smidigt! Om nu minneskortet funkar... Ursäkta för dålig bild, det är ganska mörkt i rummet:)

Ha det bra så länge, hejdå! //lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0