söndag 6/12

Hejsan!

Jag han inte skriva något igår för jag sov över hos en kompis och sen åkte jag direkt till lucia övningen. Efter det åkte jag direkt in till stan och jul handlade lite och sen var vi på glögg fest och kom inte hem förän sent på kvällen. Och då gick jag och la mig.

Imorse vaknade jag vvid tre tiden och har bara sovit halv dant. Så när det var dags för lucia tåget var jag inte på topp, men det gick bra ändå. Det var bara så trångt, så vi fick knappt plats!

Jag hade tänkt lägga upp en jätte fin bild på frost som jag har tagigt, men mitt minneskort har typ fasnat i mobilen och jag får inte ut det!!



Jag tog en från google istället!!

Ha det gott, nu ska jag försöka sova!//lo

Kommentarer
Postat av: Elleeeeeeeen :):):):):)::::)

hihihi :)<3

2009-12-07 @ 15:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0