onsdag 2/12

Hej på er!

Jag skrev aldrig igår, så jag hade tänkt att jag skulle skriva i morse istället. Men jag försov mig, så jag var tvungen att springa... Jag kan försöka skriva imorgon på morgonen istället. Då ska Lisa väcka mig, hon ska ringa mig 6.40 för bussen går 7.37. Då borde jag iallafall hinna.

Idag var jag och Lisa hemma hos Alice före vår teater. Vi hade jätte kul, men vi var väldigt flamsiga. Tack<33
Annars har dan varit normal tråkig. Samma lektioner och samma läxor och prov. Blää. Vi ska ha ma-diagnos nästa vecka och ma-prov v.51. Men pappa har hjälpt mig plugga, så det går ganska bra.

Har ni fixat alla era julklappar? Jag har problem. Jag har fixat till mamma, mormor och linn. Men jag vet inte vad jag ska ge till pappa! Snälla, hjälp mig!

Nu ska jag gå och ducha, vi ses imorgon!//lovisa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0