måndag 7/12

Hej!

att sova gick ju inte sådär väldigt bra. Jag var vaken till halv tolv och läste. Men det är bara för att jag läser en så himla bra bok, Om jag kunde drömma. Jag och alice såg 2:an på bio för 3 veckor sen. Den var super bra!!! Nu måste jag bara läsa alla andra böcker... Jag vet jag är lite efter, alla andra har typ redan läst alla. Men jag brukar vara lite efter med sånna saker, det tar ett tag innan jag upptäcker dom...!

Annars är allt som vanligt. Ja, vad nu "som vanligt" är i min värld. Just nu sitter jag och läser och äter choklad. Mums!
Jag blev så sur när tove åkte ut från idol i fredags! Hon var ju jätte bra!! Jag tycker att Calle skulle ha åkt ut, men Erik är iallafall i final...

Jag och Alice har gjort en tävling, vi ska se vem som läser 400 sid snabbast. Men det är orättvist, jag har nästan ingen ledighet medan du är ledig nästan jämt! Men det är teater och sång som tar upp så mkt tid. För att inte tala om alla läxor och prov...

Det var allt från mig, Svejs!


Kommentarer
Postat av: lisa:)

du vann hahaha...

2009-12-12 @ 12:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0