Här igen

Hej igen!

Förlåt för det så plötsliga slutet förra gången, jag glömdebort inlägget och sen orkade jag inte skriva mer. Nu har vi recis köpt gran och vi ska pynta den snart. Men med den otur jag har har jag hunnit bli förskyld till jul. Inget allvarligt, bara lite host och snuva. Men endå!

Julia och hennes kompisar har gjort en video på youtube! Kolla in här:
 http://www.youtube.com/watch?v=4ybtpUYKN6E

Nej, nu ska jag gå och hjälpa till lite med julstöket! Jag vet inte om jag kommer blogga nått imorgon, menni får överleva :P Nä, ja skoja. God jul på er allihopa!! //lo


Kommentarer
Postat av: Ellen

:) Julia Tackar!!

2009-12-23 @ 19:16:47
Postat av: Heidi

Hej tjejen. Du är lyckliglottad. iPoden är din om du vill ha den. Nu under julen är jag helt upptagen tyvärr, så vi får träffas efteråt och fixa allt. Hoppas detta funkar flr dig =)

2009-12-23 @ 20:01:20
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0