Godisgris

Hej på er!

Jag vet att ni röstade för att jag skulle köpa den där iPoden, men det blev det inget med det :( Jag var tydligen inte tillräckligt snabb å svara, så hon sålde den til nån annan. Bläää. Jag ville ha den! Men det kanske ändå var lite dumt, för hon bode nån stans i stan, vet inte vart det ligger, och jag skulle ha hämtat den. Så det blir väl till att spara igen då. Har fått ihop till 2000 och det räcker ju till en iPod, men jag vill inte slösa pengarna på det.

Tänk vad skönt! Jag är ledig två veckor till! :D Vi kanske ska upp till hälsingland över nyår, men det är inte bestämt...

Dagarna så här efter jul är jag en riktig godis gris! Men det brukar bara vara några dagar, sen är jag inte så godis belägen... :P
Jag har börjat läsa När jag hör din röst/New moon och den är jätte bra. Jag älskar twilight serien. Alice, när 3:an kommer ut måste vi se den oxå:)

Shit! Jag kom just på att vi har teknik prov efter jul! Bajs! Plugga är det sista jag vill nu.Men jag får ta i tu med det sen, nu ska jag bara lata mig och läsa.

Jag har valt ut några julklappar som jag har tagit kort på. Här kommer dom;



Twilight serien!!<33



Systrar i jeans på engelska




This is it dubbel CD med MJ (R.I.P)




Guitar hero 5



X-box :D



En bit av min morgonrock, superskön och len!! :)

Hejdå!//lo<3


Kommentarer
Postat av: alice<3

vi måste verkligen gå och se trean tillsammans:)

Puss

2009-12-29 @ 14:20:41
URL: http://pussarakramar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nejnejnej, du ska inte åka bort efter nyår. >:[

2010-01-01 @ 19:29:03
URL: http://www.blogg.ccdkk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0