glass kalas!

Hej på er.

Ledsen för dålig uppdatering nu i veckan, jag har inte hunnit skriva något, har väldigt mkt just nu. Nu sitter jag i sängen med mammas och pappas DELL och ska snart titta på en film. Vad avundsjuk jag blir, vilken bra dator!!

Igår var jag och några kompisar hemma hoss alice och vi sov över. Vi hade jättekul och åt massor med glass!! Sedan kunde vi inte sova några av oss så vi gick upp till köket (vi sov i källaren) och åt lite mer glass och spelade maffia. Sedan tittade vi på fim och till slut var det bara jag och alice som var vakna och våra kompisar låg och sov i soffan! Kul hade vi iaf och vi dygnade nästan, jag var vaken i 23 timmar sen simnade jag...

Men nu ska jag se på tvilligt. Se ya!!//lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0