fredag 4/12 <33

Hej!

Idag är det äntligen fredag! Just nu sitter jag ensam och tittar på tv, men snart kommer några kompisar hem till mig. Så jag ska gå upp till konsum och möta dom så ska vi köpa något.

Jag vet fortfarande inte vad jag ska ge till pappa! mupp. Jag får väl göra något själv, för jag har inte tid att köpa nått just nu.

Om en vecka är det lucia tåg i skolan, det ska bli kul och jag och en kompis ska sjunga en vers solo på "julen är här". Jag ska vara tomte och jag ska ha svarta strumpbyxor, vita benvärmare och en röd kjol. Och så ska jag ha en tomteluva...

Jag fick MVG på franska-provet! Jag blev jätte glad för det gick inte så bra på min senaste diagnos...

Men nu ska jag gå och möta dem vid konsum, hejdå!
//lovisa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0